Δηλώσεις Παπαθεοδώρου-Κόνιαρη για το συμβάν-«Δεν υπήρξε ποτέ βιαιοπραγία» αναφέρουν και οι δύο

Τόσο ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Ηλίας Παπαθεοδώρου, όσο και ο διεθνής γκαρντ, Αντώνης Κόνιαρης, με δηλώσεις τους στο σάιτ της ΕΟΚ διαψεύδουν πως υπήρξε βίαιο επεισόδιο.







Ηλίας Παπαθεοδώρου: «Με αφορμή video που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο και με δείχνουν δήθεν να χτυπάω αθλητή της Εθνικής Εφήβων, οφείλω να ξεκαθαρίσω ότι ουδέποτε θα χτυπούσα αθλητή και ειδικά ένα παιδί 18 ετών. Το χέρι μου έκανε κίνηση στον αέρα από τον εκνευρισμό μου και δεν τον χαστούκισα ποτέ όπως μπορεί κάποιον να ξεγελά η θέση της κάμερας. Μάρτυράς μου είναι ο αθλητής».

Aντώνης Κόνιαρης: «Σχετικά με το δήθεν περιστατικό βιαιοπραγίας εναντίον μου, οφείλω να ξεκαθαρίσω ότι ο προπονητής μου δεν με χτύπησε ΠΟΤΕ. Είναι φανερό ότι η εικόνα ξεγελά. Μου έκανε πολύ έντονες παρατηρήσεις, όμως σε καμία περίπτωση δεν με χτύπησε. Αυτά προς αποκατάσταση της πραγματικότητας. Περιμένουμε από τους Έλληνες να μας στηρίξουν κι όχι μετά από μία πολύ σημαντική νίκη να συζητάμε για πράγματα που δεν έχουν συμβεί».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια