Μποχωρίδης: «Δε μπορείς να πετύχεις χωρίς προσπάθεια»

Ο Λευτέρης Μποχωρίδης με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Πράσινη» μίλησε για τη μετακόμισή του στον Παναθηναϊκό και τους στόχους του. Αναλυτικά:





Λίγες ώρες μετά την υπογραφή στο συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό κι ένα σημαντικό βήμα στην καριέρα σου, ποια είναι τα συναισθήματα;

«Σίγουρα είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στην οικογένεια του Παναθηναϊκού. Από κει και πέρα είναι το επόμενο βήμα στην καριέρα μου, να παίξω σε μία ομάδα η οποία βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο στην Ευρώπη. Επόμενος στόχος για εμένα είναι να δουλέψω σκληρά, ώστε να βελτιωθώ όσο περισσότερο μπορώ και να καταφέρω να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της».

Μέχρι τώρα στον Άρη έδειξες τι μπορείς να κάνεις και ότι αξίζεις. Στον Παναθηναϊκό πρέπει να το αποδεικνύεις συνεχώς. Είσαι έτοιμος γι' αυτό, να πρωταγωνιστήσεις;

«Στον Παναθηναϊκό είναι το επόμενο βήμα. Στον Άρη πήρα κάποιες ευκαιρίες και με βοήθησαν να παίξω από μικρός στην ανδρική ομάδα. Ο Παναθηναϊκός είναι η συνέχεια για εμένα και φυσικά είναι μία ομάδα στην οποία δεν μπορείς να επαναπαύεσαι. Πρέπει να δουλεύεις και να είσαι πάντα έτοιμος, προκειμένου όποτε παίζεις να δείχνει πως μπορείς ν' ανταποκριθείς στις απαιτήσεις».

Κοιτούσες με ιδιαίτερη προσοχή τις αφίσες με παλιότερες απονομές τροπαίων στον Παναθηναϊκό. Πλέον το σκέφτεσαι όλο και πιο έντονα πως μπορείς να βρεθείς σε αυτή τη θέση;

«Είμαι σε μία ομάδα που κάθε χρόνο κυνηγάει όλους τους τίτλους που διεκδικεί. Βλέποντας αυτές τις φωτογραφίες σκέφτεσαι κι εσύ πως θα καταφέρεις μία μέρα να είσαι μέρος των επιτυχιών του Παναθηναϊκού. Φυσικά θέλω κι εγώ να ζήσω τέτοιες στιγμές!»

Όταν σε ενημέρωσαν πρώτη φορά για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού, τι ήταν το πρώτο πράγμα που πέρασε από το μυαλό σου;

«Είναι μεγάλη τιμή να σε θέλει μία ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός. Από κει και πέρα όταν έγιναν οι πρώτες επαφές δεν είχα κάποια ιδιαίτερη αντίδραση, διότι το θέμα δεν ήταν τελειωμένο, ούτε θα ήταν εύκολο να καταλήξει έτσι όπως κατέληξε. Είναι πολύ όμορφο να έχεις μια τέτοια πρόταση, ωστόσο ήμουν συγκρατημένος και. κρατούσα μικρό καλάθι περιμένοντας να ενημερωθώ για τις εξελίξεις. Τώρα που φτάσαμε εδώ, μπορώ κι εγώ να πω ότι είμαι χαρούμενος που οι συζητήσεις κατέληξαν στη συμφωνία».

Όσο περνούσαν οι μέρες και δεν είχαν ολοκληρωθεί οι τυπικές λεπτομέρειες, φοβήθηκες μήπως κάτι δεν πάει καλά;

«Στην αρχή όταν έγιναν οι πρώτες επαφές και από τη στιγμή που ο Παναθηναϊκός τα βρήκε με τον Άρη, πίστευα πως η συμφωνία δεν μπορεί να χαλάσει. Οπότε, όσο περνούσαν οι μέρες ήμουν αισιόδοξος κι έβαζα σιγά-σιγά στο μυαλό μου την ιδέα πως θα είμαι παίκτης του Παναθηναϊκού».

Ρώτησες κάποιον για τον Παναθηναϊκό πριν πάρεις τις αποφάσεις σου;

«Δεν ήταν δύσκολο να πάρω την απόφασή μου. Περισσότερο με τον Διαμαντάκο μιλούσα λόγω της Εθνικής όταν ήμασταν στην Κρήτη για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα των Νέων Ανδρών. Εκείνος περισσότερο με πείραζε.»

Πώς σε πλησίασε ο Παναθηναϊκός με δεδομένο ό,τι είχες συμβόλαιο με την ομάδα του Άρη; Πώς ήταν η προσέγγιση;

«Η προσέγγιση του Παναθηναϊκού ήταν πάρα πολύ σωστή μιας και πρώτα απ' όλα σεβάστηκαν πως είχα υποχρεώσεις με την Εθνική ομάδα κι έμεινα συγκεντρωμένο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Οπότε και μόλις τελείωσα το Πανευρωπαϊκό, πρώτα τα βρήκαν με τον Άρη κι έπειτα ξεκίνησαν τις συζητήσεις μαζί μου. Αυτό δείχνει την πολύ σωστή στάση τους κι έπαιξε τον κυριότερο ρόλο προκειμένου να υπάρξει αυτή η εξέλιξη».

Ποιος ήταν ο ρόλος του Άρη για να φτάσεις ως εδώ;

«Να σας πω την αλήθεια είχα την χαρά μου μόλις έκλεισα στον Παναθηναϊκό αλλά ένιωθα κάπως παράξενα που άφηνα τον Άρη. Πέρασα εκεί 13 χρόνια. Από επτά ετών ήμουν στον Άρη, αγωνίστηκα σε όλα τα τμήματα και τους ήξερα όλους. Τόσα χρόνια να βλέπεις ίδια πρόσωπα στο ίδιο μέρος είναι σα να βρίσκεσαι στο σπίτι του. Στον Άρη χρωστάω όσα έχω πετύχει μέχρι σήμερα καθώς με πήρε από μικρό παιδί, μου έδωσε την ευκαιρία ν' αγωνιστώ στην ανδρική ομάδα και να με βοηθήσω να δείξω τις δυνατότητές μου».

Θα έχεις ακούσει πολλά για τον Ντούσκο Ιβάνοβιτς.

«Φυσικά έχω ακούσει πάρα πολλά. Είναι ένας προπονητής που τον γνωρίζει όλη η Ευρώπη. Έχει δείξει έργο βοηθώντας νεαρούς παίκτες και νομίζω για το πλάνο το οποίο έχει ο Παναθηναϊκός είναι ο ιδανικός προπονητής. Από κει και πέρα, είναι χαρά για κάθε παίκτη στην ηλικία μου που έχει φιλοδοξίες και όρεξη να δουλέψει, να συνεργάζεται με ένα τέτοιο προπονητή που μότο του είναι η δουλειά. Πιστεύω πως θα με βοηθήσει πάρα πολύ».

Το δικό σου μότο ποιο είναι;

«Δουλειά και πάλι δουλειά! Χωρίς να προσπαθήσεις δεν μπορείς να πετύχεις τίποτα. Είτε έχεις ταλέντο είτε όχι. Υπήρχαν παίκτες που είχαν μεγάλο ταλέντο αλλά επειδή δεν δούλευαν, δεν κατάφεραν να κάνουν όσα θα έπρεπε. Αυτό σημαίνει αποτυχία. Αντίθετα άλλοι παίκτες με λιγότερο ταλέντο, μέσω της δουλειάς έφτασαν ν' αγωνίζονται σε υψηλό επίπεδο».

Ο Παναθηναϊκός ξεκινάει μια προσπάθεια με νέους παίκτες και Έλληνες κατά βάση. Αυτό το δεδομένο σε αγχώνει ή είναι ένα έξτρα κίνητρο;

«Γνωρίζω πολύ καλά που έχω έρθει. Δεν είμαι εδώ για να κάθομαι πίσω ούτε να είμαι στην πλάτη κανενός. Ήρθα στον Παναθηναϊκό για να δουλέψω σκληρά κι εφόσον δείξω ό,τι αξίζω να πάρω τις ευκαιρίες που μου αναλογούν και να δείξω πως μπορώ να παίξω χωρίς να μου χαριστεί κανένας».

Ο Παναθηναϊκός πάντα θέλει τίτλους ασχέτως αν παίζουν οι νέοι.

«Σε μία ομάδα όπως ο Παναθηναϊκός που έχει κατακτήσει τα πάντα τα τελευταία 20 χρόνια, σίγουρα δεν μπορείς να ζητήσεις από τον κόσμο υπομονή. Παίζεις πάντα με την πίεση του αποτελέσματος αλλά αυτό είναι που κάνει τον Παναθηναϊκό μεγάλη ομάδα. Δεν είναι μια ομάδα που και να χάσεις δεν συμβαίνει τίποτα. Αυτό είναι το θετικό του Παναθηναϊκού. Να βρίσκεσαι σε μία ομάδα που θέλει πάντα κερδίζει, σε κάνει να δημιουργείς χαρακτήρα νικητή».

Τα βήματα σου στο μπάσκετ, τα έκανες παράλληλα με τις επιτυχίες του Παναθηναϊκού. Πώς έβλεπες αυτή τη συνεχή άνοδο του Παναθηναϊκού αλλά και του ελληνικού μπάσκετ;

«Ήθελα να παίξω μπάσκετ κι έβλεπα το άθλημα ν' ανεβαίνει στη χώρα μας με επιτυχίες σε συλλογικό κι εθνικό επίπεδο. Το γεγονός αυτό μου έδωσε έξτρα κίνητρο για να δουλέψω ακόμα περισσότερο, ώστε να βρεθώ στη θέση αυτών των παικτών».

Είσαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια της Εθνικής Νέων Ανδρών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα;

«Η Εθνική Νέων Ανδρών ξεκίνησε από πέρσι μια προσπάθεια έχοντας πολλούς παίκτες γεννημένους το 1994 ενώ ήταν η χρονιά των 93άρηδων. Φέτος ξεκινήσαμε με μεγάλες προσδοκίες με δεδομένο πως το Ευρωπαϊκό έγινε στη χώρα μας. Ωστόσο, αλλιώς ξεκινήσαμε κι αλλιώς συνεχίσαμε. Με πολλές ατυχίες σε όλη την πορεία μας. Την πρώτη μέρα της προετοιμασίας χάσαμε δύο παίκτες λόγω τραυματισμών. Στη συνέχεια είχαμε κι άλλες απουσίες. Ο Παπαπέτρου μία μέρα πριν ξεκινήσει το Ευρωπαϊκό χτύπησε κι έχασε όλα τα ματς ενώ στο κρίσιμο ματς για να περάσουμε στους «4» δεν είχαμε τον Διαμαντάκο. Αν συνυπολογίσουμε όλα τα προβλήματα από το ξεκίνημα της προετοιμασίας, εμένα με αφήνει ικανοποιημένο η έκτη θέση.

Επόμενο βήμα η Εθνική Ανδρών;


«Εννοείται πως αυτός είναι ο στόχος. Δεν υπάρχει Έλληνας παίκτης που να μην έχει όνειρο ν' αγωνιστεί στην Εθνική ομάδα. Και για μένα το ίδιο ισχύει κι ελπίζω τώρα που τελείωσε με τις Εθνικές ομάδες των μικρών ηλικιών κάποια στιγμή να με αξιώσει ο Θεός και να παλέψω με το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα των Ανδρών».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια