Μποχωρίδης: «Ήταν η ώρα να έρθω στον Παναθηναϊκό»

Ο Λευτέρης Μποχωρίδης, από το Καρπενήσι όπου περνάει τις πρώτες του ημέρες σαν παίκτης των νταμπλούχων, μιλάει στο www.onsports.gr, για την απόφασή του να «κατέβει» από την Θεσσαλονίκη και τα όνειρά του με το «τριφύλλι» στο στήθος:





Ήταν μία από τις πιο πολυσυζητημένες μεταγραφές του καλοκαιριού. Ο Λευτέρης Μποχωρίδης πριν από λίγο καιρό αποφάσιζε να πει το «ναι» στην πρόταση του «τριφυλλιού» και να αφήσει πίσω του τους δικούς του ανθρώπους και την…. Αγαπημένη του Θεσσαλονίκη. Ο Έλληνας παίκτης των πρωταθλητών μιλάει στο Onsports για την απόφασή του να έρθει στην Αθήνα, για τις πρώτες ημέρες της Παναθηναϊκής τους ζωής, ενώ δεν κρύβει την ανυπομονησία του για τα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και την μοναδική εμπειρία του γεμάτου ΟΑΚΑ.

-Λευτέρη, πως είναι οι πρώτες μέρες παρουσίας σου στην ομάδα του Παναθηναϊκού; Είναι όπως τα είχε φανταστεί;

«Οι πρώτες εντυπώσεις από την παρουσία μου στην ομάδα του Παναθηναϊκού είναι πάρα πολύ καλές. Έχουμε ξεκινήσει πάρα πολύ δυνατά την προετοιμασία της ομάδας. Κάνουμε πάρα πολλές ώρες προπόνηση και μέσα από όλη αυτήν την δουλειά προσπαθούμε παράλληλα να «δεθούμε» και σαν ομάδα. Μέχρι  στιγμής έχει πάει πάρα πολύ καλά, έχουμε ακόμα δύο μέρες μπροστά μας στο Καρπενήσι και στην συνέχεια επιστρέφουμε στην Αθήνα για να συνεχίσουμε την δουλειά μας, έτσι ώστε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι όταν θα ξεκινήσουν τα φιλικά παιχνίδια της ομάδας».

-Για την δουλειά του προπονητή Ιβάνοβιτς είναι σίγουρο ότι έχεις ακούσει πολλά. Πόσο δύσκολη είναι η προετοιμασία μέχρι τώρα;

«Για εμένα είναι κάτι πρωτόγνωρο αυτό που ζω εδώ. Είναι πρώτη φορά στην καριέρα μου που φεύγω από την ομάδα που ήμουν όλα αυτά τα χρόνια, τον Άρη και για εμένα είναι κάτι καινούριο. Πρέπει σε αυτό το σημείο να πω πως όλα τα παιδιά στην ομάδα, αλλά και όλοι οι άνθρωποι που την αποτελούν με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ για να προσαρμοστώ και μου είναι ακόμα πιο εύκολο για να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό στην συνέχεια και σε ότι μου ζητηθεί».

-Η προετοιμασία γίνεται κάθε μέρα και πιο επίπονη. Ανυπομονείς για την στιγμή που θα έρθουν τα φιλικά;

«Από την στιγμή που θα φύγουμε από το Καρπενήσι και θα επιστρέψουμε στην Αθήνα, θα έχουμε μπροστά μας κάποιες μέρες δουλειάς στους ίδιους ρυθμούς, μέχρι να αρχίσουν τα φιλικά. Τα παιχνίδια αυτά θα μας βοηθήσουν πολύ, τόσο για να χαλαρώσουμε από τις πολύ δυνατές προπονήσεις, όσο και για να μπορέσουμε να αλλάξουμε εικόνες και παραστάσεις. Επίσης τα φιλικά παιχνίδια θα είναι ο καθρέφτης των προπονήσεων, αφού θα μας βοηθήσουν να δούμε αυτά που έχουμε δουλέψει και σε ποια σημεία χρειαζόμαστε βελτίωση και σε ποια όχι».

-Πόσο εύκολο είναι για εσένα και πιθανόν και για τους υπόλοιπους νέους παίκτες της ομάδας, να μπουν στην φιλοσοφία και την νοοτροπία μιας ομάδας όπως ο Παναθηναϊκός;

«Έχουμε μια ομάδα με πάρα πολύ έμπειρους παίκτες και μεγάλα ονόματα, όπως είναι ο Διαμαντίδης, ο Φώτσης και ο Μαυροκεφαλίδης. Παίκτες οι οποίοι βοηθούν πολύ εκτός του αγωνιστικού κομματιού, να μπούμε και εμείς οι υπόλοιποι στο κλίμα και τη φιλοσοφία της ομάδας. Είμαστε μια νέα ομάδα με καινούριους ξένους και πολλούς νέους παίκτες. Χρειαζόμαστε πολλή δουλειά για να βγει στο γήπεδο το αποτέλεσμα που θέλουμε».

-Δεδομένου ότι στο παρελθόν οι μεγάλες ομάδες δεν έδιναν τις ευκαιρίες, που πιθανόν να άξιζαν, τα νέα παιδιά, πόσο μεγάλη θεωρείς πως είναι για εσένα αυτή η ευκαιρία;

«Για τα παιδιά της ηλικίας μου που είμαστε στον Παναθηναϊκό αυτή η ευκαιρία είναι πάρα πολύ μεγάλη. Πιο παλιά οι πόρτες των μεγάλων ομάδων ήταν κλειστές για παιδιά σαν και εμάς. Δύσκολα υπήρχε ένας νέος παίκτης που έμπαινε στο ρόστερ μιας τέτοιας ομάδας και υπολογιζόταν ενεργά. Πλέον για εμάς, τους μικρούς, που έχουμε την τύχη να είμαστε εδώ πρέπει να δούμε την ευκαιρία αυτή όπως ακριβώς είναι και να την αρπάξουμε από τα μαλλιά και να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε στο γήπεδο».

-Οι στόχοι του Παναθηναϊκού είναι γνωστοί σε όλους. Εσένα ποιος είναι ο προσωπικός σου στόχος στην πρώτη σου σεζόν στην ομάδα;

«Να δουλεύω κάθε μέρα και να βελτιώνομαι συνεχώς σαν παίκτης, έτσι ώστε οτιδήποτε μου ζητηθεί από τους προπονητές μου να μπορέσω να το κάνω. Όποτε με χρειαστεί να είμαι έτοιμος και σε θέση να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα».

-Πόσο δύσκολο ήταν για εσένα να πάρεις την απόφαση να φύγεις από τον Άρη, μετά από τόσα χρόνια και από την Θεσσαλονίκη;

«Ήταν πολύ δύσκολο για εμένα να φύγω από τον Άρη. Μπορεί και λόγω… συνήθειας. Ήμουν μια ζωή εκεί. Τους ήξερα όλους. Ήταν το σπίτι μου, η γειτονιά μου. Για εμένα όμως, μπασκετικά έπρεπε να κάνω αυτό το βήμα. Να έρθω στον Παναθηναϊκό. Είμαι πολύ χαρούμενος και θέλω να προσαρμοστώ όσο πιο γρήγορα γίνεται για να είμαι έτοιμος».

-Έχοντας ζήσει τα μεγάλα ντέρμπι της Θεσσαλονίκης, μεταξύ Άρη και ΠΑΟΚ, έχεις στο μυαλό σου την ώρα που θα συμμετάσχεις και στο πρώτο Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός της καριέρας σου; Και αυτή η ώρα μάλλον έρχεται και πιο νωρίς απ ότι θα είχες φανταστεί. 

«Σίγουρα το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό είναι στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Αλλά δεν είναι κάτι που πρέπει να μας απασχολεί άμεσα. Αυτήν την στιγμή πρέπει να δουλέψουμε για να είμαστε έτοιμοι τότε, γιατί είναι πολύ νωρίς το παιχνίδι. Έχω παίξει σε Άρης-ΠΑΟΚ αλλά θέλω να δω πως είναι και το Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός που ίσως να είναι και… χειρότερα».

-Εδώ στο Καρπενήσι είχες την πρώτη σου επαφή με τον κόσμο του Παναθηναϊκού που ήρθε να δει την ομάδα, αλλά και να σου μιλήσει. Ξέρεις τι σε περιμένει στο ΟΑΚΑ;


«Η αλήθεια είναι πως περιμένω να ζήσω την εμπειρία του γεμάτου… ΟΑΚΑ. Θα είναι μια φοβερή εμπειρία να παίζεις σε ένα γήπεδο γεμάτο από 18.000 κόσμο. Είναι η χαρά του κάθε αθλητή να παίζει σε τέτοιο γήπεδο. Μακάρι να ζήσω τέτοιες στιγμές».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια