Μήτογλου: Η διαδικασία, η απόφαση και το scouting report που τον οδήγησε στο NCAA

Ο Ντίνος Μήτογλου διανύει την τρίτη του χρονιά στο πανεπιστήμιο του Wake Forest και οι απαιτήσεις όπως και οι ευθύνες έχουν πλέον μεγαλώσει γι' αυτόν καθώς είναι ένας από τους πιο παλιούς παίκτες των “Ντίμον Ντίκονς”. Όταν έπαιρνε άλλωστε την απόφαση σε ηλικία 18 χρονών να μετακομίσει στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής γνώριζε ότι ο δρόμος προς την καθιέρωση δεν θα είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. 

“Η φετινή χρονιά είναι η πιο δύσκολη γιατί υπάρχουν υψηλές απαιτήσεις. Αυτό δεν προκαλεί άγχος αλλά ευθύνες. Πρέπει να είσαι πιο αποτελεσματικός και να κάνεις περισσότερα πράγματα στο γήπεδο γιατί αυτό ζητούν οι προπονητές από εσένα”, τόνισε χαρακτηριστικά.
Γυρίζοντας τον χρόνο πίσω πάντως ο 20χρονος παίκτης θεωρεί ότι έκανε τη σωστή επιλογή. “Πήρα την απόφαση να έρθω στην Αμερική διότι ήμουν συνειδητοποιημένος, γνωρίζοντας τι ήθελα να κάνω στη ζωή μου. Μου δόθηκε μια ευκαιρία να σπουδάσω και να παίζω ταυτόχρονα μπάσκετ στην καλύτερη και πιο δυνατή περιφέρεια του κολεγιακού πρωταθλήματος των ΗΠΑ (σ.σ. Atlantic Coast Conference). Θεώρησα ότι ήταν η σωστή επιλογή για την καριέρα μου. Φυσικά ήταν πάρα πολύ σημαντικό το γεγονός ότι η οικογένεια μου με στήριξε και με βοήθησε να πάρω αυτή την απόφαση”. Το προπονητικόteam του Wake Forest του έδειξε από την πρώτη στιγμή ότι ήθελε να γίνει μέλος της ομάδας κι αυτό ήταν κάτι που τον έπεισε να εγκατασταθεί στη Βόρεια Καρολίνα. “Έδειξαν έντονο ενδιαφέρον και αυτό ήταν ένα στοιχείο που μέτρησε. Με επέλεξε ο κόουτς Τσίλντρες (σ.σ. εκ των συνεργατών του προπονητή του πανεπιστημίου, Ντάνι Μάνινγκ). Μου τηλεφώνησε όταν ήμουν ακόμη στην Ελλάδα και μου εξέφρασε το ενδιαφέρον του Γουέικ Φόρεστ προς το πρόσωπο μου. Μου απηύθυνε μάλιστα πρόσκληση να ταξιδέψω στην Αμερική για να επισκεφθώ τις εγκαταστάσεις του πανεπιστημίου. Μου έστελνε e-mail, δείχνοντας μεγάλο ενδιαφέρον για μένα και με τη στάση του αυτή πραγματικά με κέρδισε”. Ο Μήτογλου γνωρίζει ότι πρέπει να βελτιώσει αρκετά πράγματα στο παιχνίδι του προκειμένου να μπορέσει να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες και τις υψηλές απαιτήσεις του NCAA.
Κάνοντας o ίδιος το scouting report του επεσήμανε: “Αδυναμίες έχουν όλοι οι παίκτες. Το μεγάλο μου θέμα ήταν το post παιχνίδι, το οποίο προσπαθώ να βελτιώνω καθημερινά αλλά και η γρήγορη κίνηση των παιδιών. Τα πρώτα βήματα, όπως λέμε στο μπάσκετ είναι κάτι που πρέπει να βελτιώσω και προσπαθώ να το δουλεύω κάθε μέρα”. Ο Έλληνας φόργουορντ έχει την τύχη να συνεργάζεται με έναν σπουδαίο παίκτη του παρελθόντος και παλιά δόξα του ΝΒΑ, τον Ντάνι Μάνινγκ που είναι προπονητής του Wake Forest και η συνύπαρξη τους, σύμφωνα με τα λεγόμενα του, είναι αρμονική. “Με τον κόουτς Μάνινγκ η συνεργασία μας είναι πολύ καλή. Μου εξηγεί και με συμβουλεύει τι πρέπει να κάνω σε κάποια μίτινγκ που έχουμε. Τι είναι αυτά που πρέπει να προσέχω και μου λέει πως θα πρέπει να τα πηγαίνω καλά και στο πανεπιστήμιο. Ξαφνιάστηκα όταν μου είπε ότι ένας αθλητής θα πρέπει ταυτόχρονα να είναι και καλός μαθητής. Δίνει πολύ μεγάλη σημασία σε αυτό”.
Οι δυσκολίες για έναν αθλητή που θέλει να συνδυάσει τον αθλητισμό με τις σπουδές είναι μεγάλες και αυτό είναι κάτι που το αντιμετωπίζει στην καθημερινότητα του. “Το πιο δύσκολο πράγμα στη ζωή των αθλητών που φοιτούν σε σοβαρά κολέγια είναι να συνδυάσουν σπουδές και αθλητισμό. Πρέπει να κάνεις επιπλέον μαθήματα και να διαβάζεις περισσότερο για να αναπληρώσεις τα μαθήματα που έχει χάσεις λόγω των ταξιδιών για τα παιχνίδια της ομάδας. Επίσης συμβαίνει συχνά να επιστρέφεις αργά όταν έχεις κάποιον αγώνα είτε εντός είτε εκτός έδρας. Για παράδειγμα γυρίζεις στο δωμάτιο στις 11 το βράδυ και το επόμενο πρωί στις οκτώ έχεις μάθημα. Σε τέτοιους ρυθμούς έχεις στη διάθεση σου το πολύ μισή ώρα για να ξεκουραστείς, κάτι απίστευτα δύσκολο διότι το απόγευμα υπάρχει προπόνηση. Έτσι κυλά συνήθως μια μέρα μέσα στη σεζόν”. Τι συμβουλή θα έδινε στα παιδιά που θα ήθελαν να ακολουθήσουν τα βήματα του; “Θα τους έλεγα ότι πρέπει να είναι πολύ καλά προετοιμασμένοι για κάθε περίπτωση είτε σε ότι αφορά το μπάσκετ είτε ακαδημαϊκά”. Όπως κάθε αθλητής έτσι και ο Μήτογλου έχει τα δικά του όνειρα και φιλοδοξίες. “Το όνειρο μου είναι να φορέσω τη φανέλα της Εθνικής ανδρών. Πιστεύω πως αυτό βρίσκεται στο μυαλό κάθε παιδιού που έχει παίξει σε όλες τις μικρές Εθνικές ομάδες. Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να το πετύχω γιατί αποτελεί ύψιστη τιμή για κάθε αθλητή”.

O Ντίνος Μήτογλου είναι στο athlenda! Μάθετε περισσότερα και ακολουθήστε τον εδώ!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια