Γνωρίστε τους πρωταθλητές Ελλάδας, εφήβους του Δούκα

Αήττητοι κατέκτησαν τον τίτλο του πρωταθλητή Ελλάδας οι έφηβοι του Δούκα. Ας τους γνωρίσουμε κάπως… διαφορετικά με βάση τα ενδιαφέροντά τους, εντός και εκτός παρκέ:

Χάρης Λιούνης

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... μου ταιριάζει
Το πλεονέκτημα... το ύψος
Το μειονέκτημα... η αθλητικότητα
Πρότυπο... Pau Gasol
Συμπαίκτης... Καρακατσάνης
Χόμπι... μουσική
Φαγητό... Καρμπονάρα
Μουσικό συγκρότημα... Wu tang clan
Τραγουδιστής... The Weeknd
Ηθοποιός... Denzel Washington
Επάγγελμα... μπασκετμπολίστας
Όνειρο ζωής... να παίξω επαγγελματικά

Γιώργος Μορώνης

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... με κάνει ευτυχισμένο
Πλεονέκτημα.... Σουτ & αριστερή ντρίμπλα
Μειονέκτημα... δεξιά ντρίμπλα
Πρότυπο... Δημήτρης Διαμαντίδης
Συμπαίκτης... όλοι
Γούρι... βραχιολάκι
Χόμπι... κινηματογράφος
Φαγητό... λαζάνια
Μουσικό συγκρότημα... Rolling Stones
Τραγουδιστής... Bruno Mars
Ηθοποιός... Τσάκι Τσαν
Επάγγελμα... οικονομολόγος
Αγαπημένη φράση... Χτίσε τα όνειρα σου, αλλιώς θα σε προσλάβει κάποιος άλλος να χτίσεις τα δικά του
Όνειρο ζωής... επαγγελματική αποκατάσταση

Βασίλης Καντιώτης

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... έχει  συναισθήματα
Πλεονέκτημα... μαχητής, αλτρουιστής
Μειονέκτημα... Απερίσκεπτος
Πρότυπο... Kawhi Leonard
Συμπαίκτης... Λιούνης
Γούρι... προσευχή
Χόμπι... μότο κρος
Φαγητό... μακαρόνια με κιμά
Μουσικό συγκρότημα... Metallica
Τραγουδιστής... Travis Scott
Ηθοποιός... Αntonio Βanderas
Επάγγελμα... μπασκετμπολίστας & επιχειρηματίας
Αγαπημένη φράση... Ζήσε τη ζωή σου όπως την θες εσύ και όχι όπως επιθυμούν οι άλλοι
Όνειρο ζωής... να παίξω σε ευρωπαϊκό επίπεδο

Αντώνης Μπελεξής

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... έχει  συναισθήματα
Πλεονέκτημα... μαχητής, αλτρουιστής
Μειονέκτημα... Απερίσκεπτος
Πρότυπο...  Kawhi Leonard
Συμπαίκτης... Λιούνης
Γούρι... προσευχή
Χόμπι... μότο κρος
Φαγητό... μακαρόνια με κιμά
Μουσικό συγκρότημα... Metallica
Τραγουδιστής... Travis Scott
Ηθοποιός... Αntonio Βanderas
Επάγγελμα... μπασκετμπολίστας & επιχειρηματίας
Αγαπημένη φράση... Ζήσε τη ζωή σου όπως την θες εσύ και όχι όπως επιθυμούν οι άλλοι
Όνειρο ζωής... να παίξω σε ευρωπαϊκό επίπεδο

Γιώργος Κιόρρι

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... μου ταιριάζει
Πλεονέκτημα.... το σουτ και το ντράιβ
Μειονέκτημα... τα τελειώματα
Πρότυπο... LeBron James
Συμπαίκτης... όλοι
Γούρι... κομποσκοίνι
Χόμπι... μουσική
Φαγητό... παστίτσιο
Τραγουδιστής... Bruno Mars
Ηθοποιός... Zac Efron
Επάγγελμα... μπασκετμπολίστας
Αγαπημένη φράση... Your only limit is you
Όνειρο ζωής... ν’ αγωνιστώ στην Ευρωλίγκα

Στέφανος Ψαρράς

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... με απελευθερώνει
Πλεονέκτημα... άμυνα, αθλητικότητα, σουτ
Μειονέκτημα... τα τελειώματα
Πρότυπο... Derrick Rose
Συμπαίκτης... όλοι
Γούρι... κομποσκοίνι
Χόμπι... μουσική
Φαγητό... μακαρόνια με κιμά
Μουσικό συγκρότημα... Green Day
Τραγουδιστής... The Weeknd
Ηθοποιός... Adam Sandler
Επάγγελμα... μπασκετμπολίστας
Αγαπημένη φράση... Η δουλειά υπερέχει του ταλέντου
Όνειρο ζωής... ν’ αγωνιστώ στην Ευρωλίγκα

Ζώης Καράμπελας

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... είναι ομαδικό
Πλεονέκτημα... το «διάβασμα» των φάσεων
Μειονέκτημα... τα τελειώματα
Πρότυπο...  Allen Iverson, Milos Teodosic
Συμπαίκτης... Λιούνης, Προίσκος
Χόμπι... μαγειρική
Φαγητό... καρμπονάρα
Τραγουδιστής... Fetty Wap
Ηθοποιός... Jason Statham
Επάγγελμα... φυσιοθεραπευτής
Αγαπημένη φράση... Κάθε εμπόδιο για καλό
Όνειρο ζωής... να παίξω σε επαγγελματικό επίπεδο

Βίκτορας Καρακατσάνης

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι.... είναι γρήγορο, εγκεφαλικό και πρέπει να έχεις δύναμη ψυχής & πνεύματος
Πλεονέκτημα.... η άμυνα, το πάθος, η αθλητικότητα
Μειονέκτημα... δεν είμαι απειλητικός
Πρότυπο...  ο πατέρας μου και ο Kawhi Leonard
Συμπαίκτης... Λιούνης
Χόμπι... μουσική,  ταινίες
Φαγητό... πίτσα
Μουσικό συγκρότημα... Migos
Τραγουδιστής... The Weeknd
Ηθοποιός... Robert Downey Jr.
Επάγγελμα... μπασκετμπολίστας - γυμναστής
Αγαπημένη φράση... Grind while they sleep, learn while they party, and live like they dream!
Όνειρο ζωής... να παίξω μπάσκετ σε υψηλό επίπεδο και να γίνω σωστός άνθρωπος

Γιώργος Δούβλης

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... με διασκεδάζει
Πλεονέκτημα... το μυαλωμένο παιχνίδι
Μειονέκτημα... όχι αρκετά γυμνασμένος
Πρότυπο...  Βασίλης Σπανούλης
Συμπαίκτης... Γκίνης
Χόμπι... σχέδιο
Φαγητό... μακαρόνια με κεφτεδάκια
Μουσικό συγκρότημα... Pink Floyd
Τραγουδιστής... Bob Marley
Ηθοποιός... Kevin Spacey
Επάγγελμα... γιατρός
Αγαπημένη φράση... Κάνε ό,τι σε κάνει ευτυχισμένο
Όνειρο ζωής... το ταξίδι σ’ όλο τον κόσμο

Γιώργος Καμπερίδης

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... είναι το καλύτερο άθλημα
Πλεονέκτημα... το σουτ και το ντράιβ
Μειονέκτημα... η άμυνα
Πρότυπο...  Μιχάλης Καμπερίδης
Συμπαίκτης... όλοι
Γούρι... βραχιολάκι
Χόμπι... πινγκ  - πoνγκ
Φαγητό... στήθος κοτόπουλο
Ηθοποιός... Μάρκος Σεφερλής
Επάγγελμα... μπασκετμπολίστας
Αγαπημένη φράση... Veni, vidi, vici
Όνειρο ζωής... ν’ αποκτήσω χρήματα μέσα από το μπάσκετ

Άγγελος Κιάκης

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... με κάνει χαρούμενο
Πλεονέκτημα.... η ντρίμπλα και η άμυνα
Μειονέκτημα... το σουτ, δεξί ντράιβ
Πρότυπο...  Allen Iverson
Συμπαίκτης... όλοι
Χόμπι... βόλεϊ
Φαγητό... πατάτες με κρέας στο φούρνο
Μουσικό συγκρότημα... Migos
Τραγουδιστής... Drake
Ηθοποιός... Jason Statham
Επάγγελμα... μπασκετμπολίστας
Αγαπημένη φράση... You only live once
Όνειρο ζωής... να παίξω επαγγελματικά μπάσκετ

Ιωάννης Γκίνης

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... μου δίνει ζωή
Πλεονέκτημα... η δύναμη και η άμυνα
Μειονέκτημα... η ταχύτητα και η αριστερή διείσδυση
Πρότυπο... Tracy McGrady
Συμπαίκτης... Λιούνης και Δούβλης
Γούρι... σταυρός
Χόμπι... playstation
Φαγητό... καρμπονάρα
Τραγουδιστής... Νίκος Βέρτης
Ηθοποιός... Morgan Freeman
Επάγγελμα... γυμναστής
Αγαπημένη φράση... Never say never, because limits, are often just an illusion
Όνειρο ζωής... ν’ αγωνιστώ στην εθνική ομάδα

Άγγελος Δραγάτης

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... περνάω καλά
Πλεονέκτημα.... το ντράιβ
Μειονέκτημα... οι κινήσεις στο ποστ
Πρότυπο... Russell Westbrook
Συμπαίκτης... όλοι
Γούρι... κομποσκοίνι
Χόμπι... ζωγραφική
Φαγητό...γαριδομακαρονάδα
Μουσικό συγκρότημα... Migos
Τραγουδιστής... The weeknd
Ηθοποιός...  Zac Efron
Επάγγελμα... μπασκετμπολίστας
Αγαπημένη φράση... How Bad Do You Want It?
Όνειρο ζωής... μια ζωή γεμάτη ευτυχία και υγεία

Αλέξανδρος Σακελλαρίου

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι… με εκφράζει
Πλεονέκτημα.... το σουτ
Μειονέκτημα... αργά πόδια
Πρότυπο... Stephen Curry
Συμπαίκτης... όλοι
Γούρι... κομποσκοίνι
Χόμπι... τραγούδι
Φαγητό... παστίτσιο
Μουσικό συγκρότημα... Rolling Stones
Τραγουδιστής... Ed Sheeran
Ηθοποιός... Tom Cruise
Επάγγελμα... Μπασκετμπολίστας
Αγαπημένη φράση… Work until your idols become your rivals
Όνειρο ζωής... μια ζωή με υγεία και ευτυχία

Θόδωρος Κουτσαβδής

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... χαρίζει απίστευτες στιγμές και συναισθήματα
Πλεονέκτημα... το σουτ και η άμυνα
Μειονέκτημα... η αθλητικότητα
Πρότυπο... Δημήτρης Διαμαντίδης
Συμπαίκτης... όλοι
Χόμπι... μαγειρική
Φαγητό... κοκκινιστό με ρύζι
Επάγγελμα... χημικός μηχανικός
Όνειρο ζωής... να παίξω μπάσκετ σε υψηλό επίπεδο

Αντώνης – Αλέξανδρος Προίσκος

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... είναι ομαδικό άθλημα και προσφέρει θέαμα
Πλεονέκτημα... η βοήθεια στην επίθεση
Μειονέκτημα… η άμυνα
Πρότυπο... Luka Doncic
Συμπαίκτης... Λιούνης, Δούβλης
Χόμπι... μαγειρική
Φαγητό... παστίτσιο
Τραγουδιστής... Eminem
Ηθοποιός... Tom Hanks
Επάγγελμα... μπασκετμπολίστας
Αγαπημένη φράση... Trust the process
Όνειρο ζωής... ν’ αγωνιστώ σε επαγγελματικό επίπεδο

Άρης Τσουργιάννης

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... μου χαρίζει απίστευτα συναισθήματα
Πλεονέκτημα... η πάσα και το «διάβασμα» του παιχνιδιού
Μειονέκτημα... το ριμπάουντ και η ντρίμπλα
Πρότυπο... LeBron James
Συμπαίκτης... όλοι
Γούρι... μια μικρή φωτογραφία που έχω πάντα μαζί μου
Χόμπι... μαγειρική
Φαγητό... μακαρόνια με κιμά
Τραγουδιστής... Νίκος Βέρτης
Ηθοποιός... Robert De Niro
Επάγγελμα... κατάστημα με αθλητικά ρούχα
Αγαπημένη φράση... Trust no one

Δημήτρης Τσακίρης

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι... εκφράζομαι μέσα απ’αυτό
Πλεονέκτημα... η δημιουργία φάσης και η πάσα
Μειονέκτημα... το σουτ
Πρότυπο... Δημήτρης Διαμαντίδης & Sergio Rodríguez
Συμπαίκτης... Καμπερίδης, Γκίνης, Ψαρράς
Χόμπι... γυμναστική & μουσική
Φαγητό... ψητό κοτόπουλο
Τραγουδιστής... Νίκος Οικονομόπουλος
Ηθοποιός... Sylvester Stallone
Επάγγελμα... γυμναστής και οικονομολόγος
Αγαπημένη φράση... Αν δεν πιστεύεις ο ίδιος στον εαυτό σου, κανείς δεν πρόκειται να το κάνει για σένα
Όνειρο ζωής... να σπουδάσω και να παίξω μπάσκετ σε υψηλό επίπεδο

Νίκος Ρογκαβόπουλος

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι… με κάνει χαρούμενο
Πλεονέκτημα... η σωματοδομή & η αθλητικότητα
Μειονέκτημα.. το τριποντο spot up
Συμπαίκτης… όλοι
Πρότυπο… Kevin Durant
Γούρι… ύπνος πριν το ματς
Χόμπι… playstation με φίλους
Φαγητό… μακαρόνια με κιμά
Τραγουδιστής… Drake
Ηθοποιός… Vin Diesel
Αγαπημένη φράση... φθάσε τα όρια σου
Όνειρο ζωής… να παίξω στο NBΑ

Κώστας Βλάσιος

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι… είναι ομαδικό άθλημα
Πλεονέκτημα... το σουτ και το μυαλό
Μειονέκτημα.. τα αθλητικά προσόντα
Συμπαίκτης… Σωτηρίου, Καράμπελας
Πρότυπο… Kyrie Irving
Χόμπι… τένις
Φαγητό… παστίτσιο
Τραγουδιστής… Desiigner
Αγαπημένη φράση... feel the difference
Όνειρο ζωής… να παίξω στο NBΑ

Άρης Σωτηρίου

Το μπάσκετ μου αρέσει διότι… είναι ομαδικό άθλημα
Πλεονέκτημα... η αθλητικότητα
Μειονέκτημα.. η άμυνα
Συμπαίκτης… Βλάσιος, Καράμπελας
Πρότυπο… Lebron James
Χόμπι… βόλτα με φίλους
Φαγητό… γύρος
Τραγουδιστής… Desiigner
Επάγγελμα… γιατρός
Αγαπημένη φράση... feel the difference

Όνειρο ζωής… να παίξω στο NBΑ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια