Ο Άγγελος Γιαννουλάκης αποχαιρέτησε τον Πανιώνιο

Την απόφασή του να αποχωρήσει από τον Πανιώνιο στον οποίον δύο χρονιές πρόσφερε πολλά αποφάσισε ο Άγγελος Γιαννουλάκης που οι πληροφορίες τον φέρνουν να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο επαφών με τον Άρη Πετρούπολης. Ο Γιαννουλάκης μέσω του προσωπικού του λογαριασμού σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε το εξής συγκινητικά:

«Ένα σημαντικό κεφάλαιο δύο ετών έκλεισε οριστικά σήμερα κι αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους σας Διοίκηση, Αθλήτριες και σένα αδελφέ μου Άγγελε για την ευκαιρία που μου δώσατε να περάσουμε όλες αυτές τις στιγμές μαζί. Σκέφτηκα πολύ αυτές τις μέρες τα θετικά και τα αρνητικά απ αυτή μου την απόφαση αλλά νομίζω πως η συγκυρία είναι ιδανική μετά την εμπειρία που έχετε αποκομίσει όλοι από την πρώτη αυτή παρουσία μας στην μεγάλη κατηγορία. Θα σας παρακαλούσα να με ανεχτείτε για λίγο ακόμη για να σας δώσω μερικές τελευταίες συμβουλές και ως συνήθως αν νομίζετε ότι μπορείτε να τις πραγματοποιήσετε θα έφευγα ευτυχής

Προς τη Διοίκηση. Στηρίξτε με εμπιστοσύνη το νέο προπονητικό τιμ όπως κάνατε και όσο ήμουν παρών. Δώστε του τη δυνατότητα να κάνει τις ποιοτικές προσθήκες σε δημιουργούς που απαιτούνται για να έχουμε μια καλύτερη πορεία στην επόμενη χρονιά. Επιτρέψτε τους να ξεκινήσουν την χρονιά με όσες ξένες επιτρέψει η ομοσπονδία.

Προς τις Αθλήτριες. Κορίτσια μου αγαπημένα. Διατηρείστε το κλίμα οικογένειας που μας βοήθησε να φτάσουμε ως εδώ. Να συνεχίσετε να βάζετε το συμφέρον του συνόλου πάνω από το ατομικό σας. Επενδύστε στο σώμα σας και στις ικανότητές σας. Μην απογοητεύεστε στην πρώτη δυσκολία, αντίθετα να πεισμώνετε και να προσπαθείτε περισσότερο.

Προς τον αδελφό μου. Είμαστε 15 χρόνια και, μαζί φίλε. Ήμασταν πάντα ο ένα δίπλα στον άλλο στα εύκολα και στα δύσκολα. Με συγχωρείς που φεύγω αλλά πιστεύω πως ήρθε η ώρα να ανοίξεις τα φτερά σου και να πετάξεις μόνος σου χωρίς τα δικά μου κολλήματα. Σε αφήνω σε καλά χέρια με ανθρώπους γύρω σου που αγαπούν αυτό που κάνουν και αθλήτριες από χρυσάφι. Θα είμαι πάντα στη διάθεσή σας για ότι χρειαστείτε.

Θα μου επιτρέψετε να θεωρώ πάντα ότι είμαι μέλος της οικογένειάς σας και να σας αγαπώ με το δικό μου τρόπο έστω και από λίγο πιο μακριά. Μακάρι οι δρόμοι μας να συναντηθούν ξανά στο μέλλον. Ως τότε καλή συνέχεια και ευχαριστώ και πάλι για όλα...."


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια