Οκλαλιώτης: «Συνεχίζουμε το ταξίδι με την Χαλκηδόνα»

Από τον προπονητή της Χαλκηδόνας, Ανδρέα Οκλαλιώτη, πήραμε το κάτωθι ευχαριστήριο:

«Σήμερα συμφωνήσαμε να συνεχίσουμε ένα όμορφο μπασκετικό ταξίδι το οποίο ξεκινήσαμε εδώ και δύο χρόνια. Ένα ταξίδι που το χαρακτήρισε η απόλυτη ειλικρίνεια, οι χαρές και οι λύπες που είναι αναπόσπαστο κομμάτι σε ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.

Θα θεωρούσα τον εαυτό μου αγνώμων εάν δεν ευχαριστούσα την οικογένεια του Γιάννη Τσαλώνη για την ευκαιρία που μου έδωσε να καθοδηγήσω την ομάδα της Χαλκηδόνας στις εθνικές κατηγορίες, μια ομάδα που αποτελεί την «ζωή» αυτής της οικογένειας.

Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που ήμασταν μαζί σε αυτή την διαδρομή, και η επιθυμία μου είναι να συνεχίσουμε και πάλι όλοι μαζί. Ευχαριστώ τους πολλούς καλούς μου φίλους που είχαν να πουν μια καλή κουβέντα για αυτό που κάνουμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε.
Η σχέση φιλίας που απέκτησα με όλα τα μέλη αυτής της μεγάλης παρέας είναι πάνω από την προπονητική καρέκλα, είναι πάνω από φιλοδοξίες και χρήματα.

Κάποτε όπως ορίζει και ο νόμος της φυσικής θα πάψω να είμαι προπονητής της ομάδας αυτής, αλλά αυτό δεν θα με πειράξει καθόλου γιατί με μεγάλη μου χαρά θα έχω την τόλμη και το θάρρος να δω την ομάδα να παίζει από την κερκίδα παρέα με τον πρόεδρο της. Αυτό το κέρδισα με την αξία μου. Δεν μου χαρίστηκε τίποτε και από κανέναν».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια