Τέλος εποχής για τον Άρη Χωλόπουλο στους Διόσκουρους Κοζάνης - Τι δήλωσε στο www.top-sport.gr για το «διαζύγιο»

«Διαζύγιο» επήλθε ανάμεσα σε Διόσκουρους Κοζάνης και Αρη Χωλόπουλο. Αναλυτικά όσα δήλωσε ο ίδιος στο top-sport.gr για το τέλος της συνεργασίας του με την ομάδα:

«Οι Διόσκουροι τα τελευταία πέντε χρόνια είναι το δεύτερο μου σπίτι. Ένα περιβάλλον που κάθε προπονητής θα ζήλευε και θα ήθελε να εργαστεί.

Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον πρόεδρο, φίλο και κουμπάρο μου Λουκά Καραγιαννάκη για την άψογη συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όσους από τη διοίκηση ήταν κοντά στους παίκτες και σε μένα μέχρι το τέλος.

Να ευχαριστήσω τους παίκτες με τους οποίους δούλεψα όλα αυτά τα χρόνια μα περισσότερο τους παίκτες της τελευταίας χρονιάς με τους οποίους δουλέψαμε σκληρά και μεθοδικά και λογικά έστω και αργά ο στόχος της ανόδου στην Β΄ Εθνική θα επιτευχθεί.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Παύλο τον Σίμηνα και την Τάσα την Κωνσταντινίδου για την άψογη δουλειά που έκαναν αυτά τα 5 χρόνια (τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους), μία ομάδα χωρίς τραυματισμούς με πολύ ενέργεια και δύναμη μέχρι και το τελευταίο παιχνίδι κάθε χρονιάς. Τέλος θέλω να ευχαριστήσω τον Γιάννη τον Γιαννάκη ο οποίος ανιδιοτελώς προσέφερε τις πολύτιμες υπηρεσίες του και έκανε τη δουλειά μου πιο εύκολη.

Η απόφαση πάρθηκε με γνώμονα την διαφύλαξη των προσωπικών και φιλικών σχέσεων και όχι με γνώμονα τις επαγγελματικές μου ανησυχίες.


Εύχομαι οι άνθρωποι των Διόσκουρων να πραγματοποιήσουν οτιδήποτε ονειρεύονται για την ομάδα. Θα είμαι πάντα δίπλα τους. Εις το επανιδείν λοιπόν».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια